30. syyskuuta 2014

Lupa opiskella

Viime viikolla se päätös sitten olikin jo postilaatikkoon ilmestynyt;  antoivat armoa koululta ja saan työstää roikkuvat opintoni päätökseen :)    Aikaa tähän annettiin ruhtinaallinen vuosi (1.1.2015 - 31.12.2015). Kunpa nyt saisin hyvissä ajoin (kerrankin) aloitettua tuon lopputyön suunnittelun. Töissä olen ottanut asian jo esille ja vähän esimiehen kanssa keskustellut, että mistä kehitysprojektin voisi mahdollisesti tehdä.


Seuraava askel lienee se, että olen yhteydessä opinto-ohjaajaani. Saan vähän neuvoja, että kuinka tästä hommat startataan. Hieman jo hikeä puskee otsalle, kun mietin kuinka suuri työ on vielä edessä päin...  :D   noh, ehkä siitä selviää.

Loman tarpeessako sitten lienen, kun yksi päivä muistelin menneitä ja katselin toissa kesän matkakuviamme Norjasta. Työstin niistä itselleni pienen kollaasin muistoja virkistämään. Ai jai, tuonne haluan kyllä vielä uudestaan... ehkä jo ensi kesänä?



Tämä viikko on startannut ihan kivasti. Olen tuntenut itseni taas virkeäksi ja terveeksi. Sunnuntaina kävin pyörällä tallilla (yht. 46 km). Eilen kävin juoksemassa kympin lenkin töiden jälkeen. Hieman tuntui pyörälenkki vielä jaloissa ylimääräisenä lihastunkkaisuutena, mutta muuten juoksu kyllä kulki todella mukavasti. Tästä on hyvä jatkaa treenejä.

Ai niin joo, menestyipäs mukavasti minun kirpputoripöytä männä viikolla! Sain aimo tukun seteleitä kun kävin lauantaina purkamassa pöytäni ja tilitys tehtiin. Myyjäkin ihasteli, että hyvinpä minulla kauppa kävi! Kehui, että olin järkevästi osannut hinnoitella tuotteet. Pieni nyssykkä jäi vielä vaatetta myymättä, mutta osan niistä ajattelin palauttaa omaan käyttööni pienen tuunauksen jälkeen ja loput vien kierrätykseen / hyväntekeväisyyteen.


sleeping monster...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)